Uvjeti poslovanja

Obvezujemo se načelom poštenog poslovanja. Znajte da ćemo poštovati rokove isporuke, dogovorene cijene i ostale definirane uvjete. U slučaju bilo kakvih smetnji, obavijestit ćemo vas pravovremeno. Očekujte naš maksimalan trud.

Opće informacije

Naručenu robu isporučujemo samo kupcima na području Republike Hrvatske. Podaci o proizvodima, uvjetima poslovanja, web-aplikacijama i ostale informacije u web-trgovini na raspolaganju su na hrvatskom jeziku. Dopuštamo mogućnost grešaka u objavljenim opisima ili cijenama proizvoda. Za bilo kakve informacije možete nas kontaktirati (kontaktni podaci navedeni su na stranici Kontakt). Ukoliko vam na postavljeno pitanje nećemo moći odgovoriti odmah, naš ćemo vam odgovor proslijediti u najkraćem mogućem vremenu.

Naručivanje

Na web-stranici svijetpiva.hr navedeni su glavni podaci o proizvodima te fotografije samih proizvoda za jednostavniju interpretaciju. Iako se iznimno trudimo omogućiti precizne fotografije naših proizvoda, potrebno je fotografije shvaćati kao simbolične. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda. Nijanse u boji i izgled mogu se malo razlikovati od stvarnog stanja u kojem se proizvodi nalaze.
Kupac može narudžbu proslijediti putem interneta, elektronske pošte, pošte, telefona.
Za kupnju putem interneta mora posjetitelj web-stranice najprije obaviti registracijski postupak u web-trgovini svijetpiva.hr, kojim stekne korisničko ime i lozinku. Korisničko ime jednako je adresi e-pošte. Registracijom posjetitelj postane korisnik te stekne pravo na kupnju.
Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca je sklopljena kada prodavatelj primi narudžbu od kupca, a kupac povratnu poruku putem elektronske pošte odnosno potvrdu narudžbe. U slučaju neisporučivosti robe, prodavatelj kupca obavijesti u najkraćem mogućem vremenu.

Cijene

Sve cijene su u KUNAMA. U cijenu je uključen PDV. Prodavatelj u pošiljku priloži i račun  Vaša cijena povećuje se za iznos poštanske provizije za prijenost kupovne cijene.

Isporuka / dostava

Sva roba koju imamo na zalihi, šaljemo iz naše trgovine u roku od 1-2 radna dana. U slučaju da narudžbu izvršite u petak nakon 16:00, narudžba bit će izvršena i poslana u ponedjeljak. Ukoliko robe u trenutku kupčeve narudžbe nemamo na zalihi, rok isporuke iznosi 7-14 radni dana, računajući od dana potvrde vaše narudžbe. U većini slučajeva roba se isporučuje u roku od 24 sata.
Proizvodi bit će isporučeni putem tvrtke GLS Croatia.   Ukoliko vas tijekom isporuke neće biti kod kuće, kurir će vam ostaviti obavijest. U tom slučaju vam preporučujemo da nazovete operativu GLS te da se dogovorite oko sljedeće isporuke.  Dodatnih troškova za isporuku nema.

Prikaz dostupnosti proizvoda u košarici informativnog je značaja te se do obrade narudžbe može i promijeniti.  U pojedinačnim slučajevima može se dogoditi da vam koji od naručenih proizvoda ne možemo poslati (u slučaju da je rasprodan), zato vas molimo za razumijevanje.  O tome ćemo vas obavijestiti u najkraćem mogućem vremenu i tijekom procesa koristiti vaše osobne podatke koje ste nam povjerili tijekom narudžbe. Sigurni smo da ćete u našoj bogatoj ponudi naći srodan proizvod, kojim ćete također biti zadovoljni.
Ako ne biste bili zadovoljni isporukom, slobodno nas kontaktirajte (kontakti navedeni su na stranici Kontakt).
Troškove dostave vam tijekom vraćanja ili zamjene proizvoda nažalost ne možemo vratiti.

Besplatna dostava pri kupnji iznad 700 kn

Pri kupnji proizvoda do 40 kg i iznad vrijednost od 700 kn dostava je besplatna (potrebno je uzeti u obzir i vrijednost PDV-a).

Djelomična prijevremena otplata može biti potrebna za kupnju proizvoda koji prelaze 100 EUR. U tom slučaju, kupac koji bude izvršio uplatu u gotovini primit će zahtjev na poštu ili telefon.

U slučaju da narudžba prelazi dimenzije (određene od tvrtke GLS Croatia) pridržavamo pravo da kupcu naplatimo troškove isporuke. U glavnom se radi o slučajevima većih količina slada. U slučaju naplate troškova isporuke kupac je prethodno obaviješten.

Troškovi dostave u kn s PDV-om

do 2 kg XX
do 5 kg XX
do 10 kg XX
do 15 kg XX
do 20 kg XX
do 30 kg XX
do 40 kg XX

Cijene isporuke iznad 40 kg naplaćuje se po dogovoru. Besplatna dostava u paketima iznad 40 kg ne dolazi u obzir.

Plaćanje

Pridržavamo pravo na naplatu isporuke preko predračuna ili pouzećem.
U slučaju plaćanja pouzećem: Poštanskom službeniku tijekom preuzimanja paketa izručite gotovinu, a on će za vas izvršiti plaćanje posebne uplatnice, gdje vam se naplaćuje provizija po važećem cjeniku pošte.  Ako nećete biti doma u to vrijeme, ostavit će vam obavijest o dolasku paketa. Paket će vas na pošti čekati još 15 dana. Vrijednost pošiljke i troškove poštanske provizije plaćate u pošti prema njihovom važećem cjeniku. Troškove dostave vam tijekom vraćanja ili zamjene proizvoda nažalost ne možemo vratiti.

Kupoprodajni ugovor

Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca je sklopljena kada prodavatelj primi narudžbu od kupca, a kupac povratnu poruku putem elektronske pošte odnosno potvrdu narudžbe. U slučaju neisporučivosti robe, prodavatelj kupca obavijesti u najkraćem mogućem vremenu.
Kupoprodajni ugovor pohranjuje se u poslovnom sjedištu tvrtke, a primiti ga možete na pismeni zahtjev. Vaš zahtjev uputite na našu adresu (kontaktni podaci navedeni su na stranici Kontakti). Kupoprodajni ugovor sklopljen je na hrvatskom jeziku.

Otkaz narudžbe – Pravo na odustajanje od ugovora

Kupac ima u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja robe tvrtku obavijesti da odustaje od ugovora, bez obrazloženja razloga za svoju odluku.  Poruka se smatra pravovremeno ukoliko je pošiljka isporučena u roku.  Jedini trošak kojeg je potrošač u vezi odustajanja ugovora dužan podmiriti, izravni je trošak vraćanja robe. Roba se tvrtki mora vratiti najkasnije u roku od 30 dana od obavijesti o odustajanju. Iako se u roku od 14 dana roba vrati, to se smatra kao odustajanje od ugovora. Roba mora biti u nepromijenjenoj količini, neoštećena, čista, funkcionalna, zapakirana u originalnoj ambalaži uz priložen originalan račun. Tijekom povratnog preuzimanja robu dokumentiramo, fotografiramo i testiramo.
U slučaju vraćanja vas molimo da nas prethodno obavijestite pismenim putem. Vaš zahtjev za vraćanje proizvoda pošaljite na našu adresu (kontaktni podaci navedeni su na stranici Kontakti). Vaš novac ćemo na vaš bankovni račun vratiti najkasnije u roku od 30 dana. Iznos morate navesti u vašem zahtjevu. Molimo vas da nas kontaktirate za detaljne informacije o postupku vraćanje proizvoda.
Potrošač nema pravo na vraćanje robe odnosno odustajanja od ugovora u slučaju ugovora koji se odnosi na robu, izrađenu prema preciznim uputama potrošača te robu koja je bila prilagođena njihovim osobnim potrebama. Takva roba nije prikladna za vraćanje.

Reklamacije

Kupac može reklamirati robu ukoliko roba ne posjeduje svojstva koje je prodavatelj izričito obećao, ukoliko je prodavatelj poslao krive proizvode, krive boje, količine ili ukoliko proizvod na bilo koji način odstupa od narudžbe kupca.

Slike su samo za demonstraciju i ne vežu inno.co d.o.o. zamjeni u slučaju estetskih razlika.
Kupac more reklamirati robu u roku od 8 dana od kupnje i zatražiti hitnu zamjenu za jednak, besprijekoran proizvod, njegov popravak ili povrat novca. U potonjem slučaju prodavatelj pridržava pravo na naplatu najamnine za razdoblje, u kojem je kupac robu koristio, ali maksimalno u iznosu smanjenja tržišne vrijednosti proizvoda u tom razdoblju.
Prodavatelj odgovoran je za skrivene greške proizvoda, dok za štetu koja je nastala prilikom neprikladnog održavanja, ne odgovara.
Kupac može reklamiranu robu vratit osobno ili na vlastite troškove poslati poštom. Pošiljaka s otkupninom ne primamo!
Kupac ima u slučaju opravdane reklamacije mogućnost zamjene proizvoda za jednak ili sličan proizvod, odnosno da ga zamijeni za bilo koji drugi proizvod, a mogućnost je i povrat novca putem naznake na njegov bankovni račun.
U slučaju neopravdane reklamacije, kupcu proizvod vratimo i naplatimo troškove vraćanja. Proizvodi koji nisu preuzeti i neopravdane reklamacije ne zaustavljaju obavezu kupca da podmiri račun za proizvod. Kupac može proizvode preuzeti na našoj adresi (kontaktni podaci navedeni su na stranici Kontakti).

Reklamacije proizvoda koji su oštećeni tijekom prijevoza

Reklamacije takve vrste uvažavamo isključivo u roku od 15 dana nakon preuzimanja pošiljke. Kasnije reklamacije nažalost ne uvažamo. U slučaju da tijekom preuzimanja na pošiljci primijetite tragove oštećenja, vas molimo da pošiljku odbijete te od poštanskog službenika zatražite da napiše reklamacijski zapisnik koji se odnosi na oštećenu pošiljku. Isključivo na taj način vam možemo što brže poslati novi proizvod i uvažiti reklamaciju.
Pritužbe i sporovi
Ponuditelj nastoji maksimalno ispunjavati svoje obaveze i uspostaviti učinkovit sustav obrade pritužbi kupaca. Kupac se s ponuditeljem u slučaju poteškoća može povezati putem raznih oblika kontakata (kontaktni podaci navedeni su na stranici Kontakti). Ponuditelj će u roku od 3 radna dana potvrditi primitak pritužbe i kupca obavijestiti o trajanju obrade pritužbe i cijelo vrijeme informirati o tijeku postupka.

Garancija

Ukoliko informacije o garanciji nisu prisutne, proizvod nema garanciju.

Autorska prava

Objavljen sadržaj je vlasništvo tvrtke Inno.Co d.o.o. Autorska djela obuhvaćaju sve grafičke elemente, slike, tekstove, članke, zvučno i vizualno gradivo te ostali autorski elementi koje zbog svojstava nije potrebno označavati oznakama za autorsku zaštitu.
Također je zaštićena i struktura te pojedinačna idejna rješenja. Bilo kakvo kopiranje, navođenje, presnimavanje i širenje bez znanja tvrtke Inno.Co d.o.o. izričito se zabranjuje.
Korisnik objavom svojih sadržaja tvrtki Inno.Co d.o.o. I svim ostalim korisnika dozvoljava pregledavanje tih sadržaja bez ograničenja unutar javnih knjižnica, kategorija i ostalih funkcija web-trgovine te e-prosljeđivanje, prosljeđivanje putem sučelja, postavljanje na drugim stranicama, komentiranje, ocjenjivanje, reproduciranje tih materijala za nekomercijalnu odnosno osobnu uporabu.

Inno.Co d.o.o.
Industrijska cesta 5
5000 Kromberk, Nova Gorica
Slovenija
DDV SI93018207